Düğün Sonrası İlk Yazım :)

DÜĞÜN

Hareketli geçen günlerim biraz sakinleşiyor galiba :) İki tane kına yaptık, düğünümüzü yaptık, balayına gittik, evimize geldik; bir türlü fırsat bulup yazamadım fotoğraf paylaşamadım.. Bugün yazayım demiştim ama akşam yemeğine davetliyiz :) Ben de tart yapayım dedim götürmek için :) Hamurunu yapıp buzdolabında dinlendirirken hemen bilgisayarımı kaptım :)

Düğünümü merak edenler var mı :)

Her şey gönlümüzce oldu çok şükür :)) Kız kınamızı benim memleketim Osmaniye'de yaptık. Kadınlar arasındaydı, çok eğlendik tabi ki. Eşimin kınası da kendi memleketleri Gaziantep'te oldu. Şaşalı bir kınamız oldu gerçekten. Aynı yerde düğünümüz de oldu. Söyleyenler rüya gibi bir düğündü falan dediler :))) Gerçekten yok yoktu! Harika kelimesini karşıladı. :) Çeşit çeşit yemekler, ikramlar, 20 tane davulcu, şarkı söyleyen iki sanatçı ve ekibi.. Daha neler neler.. Yeri neresi diyenler için Teymur Continental Hotel'deydi.

DÜĞÜN

Balayı yolculuğumuza düğünümüzden bir gün sonra gece 2'de yola çıkarak başladık, rota Antalya :) Yolda Manavgat şelalesine uğradık. Sonra otelimize geçtik. Ela Qualty Resort Otel. Bayıldım, çok çok güzeldi. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir oteldi. 4 gece 5 gün konakladıktan sonra geze geze evimize geldik. Yolda Narlıkuyu'da balık yedik, Osmaniye'de aileme gidip ellerini öptük. Vee evimize geldik, evim evim güzel evim! :)))

Evimize geldiğimizden beri sanki sürekli iş yapıyorum, bitiremedim evin işini, bitmiyor! Onu al şuraya kaldır onun bunun yerini değiştir.. Ev düzmesinde ne kadar yapılsa bile tekrar tekrar el atmak gerekiyormuş, söylemişti annem de şimdi anladım :)

Henüz profesyonel çekim olan düğün ve kına resimlerim elime ulaşmadı. Buradaki fotoğraflar düğün başlarken çok sevdiğim bir arkadaşımın gönderdiklerinden. Hazır olur olmaz ayrıntılı yazılarımı yazacağım, belki balayı yazım daha erken bile olur :)) Otelde balayı suitinde kaldık ve her akşam yemeğini farklı bir restoranda yedik. Osmanlı Restoranı, Japon Restoranı, Meksika Restoranı, balık restoranı. Hepsinin ayrıntılarını ve bir çok şeyi daha fotoğraflarıyla paylaşacağım inşallah :) İnşallah bir sonraki yazım yarın olur diyorum :))

Sevgiler :))

11 yorum

1. Mutluluklar..Allah bi yastıkta kocatsın.Otelin yemek salonu çok güzelmiş.Zaten davetiyelere de bayılmıştım.Sevgiler

Yanıtlar
    1. Güzel sözleriniz dualarınız için çok teşekkür ederimm 😊 Otelin düğün salonuydu aslında 700 kişilikti ama küçük bir kısmı görünmüş ☺️ Sevgiler size de 😊❤️

Sil
  2. Allah Mutlu etsin sonsuza kadar 💕 Bir turizmci olarak otel tercihiniz çok güzel bir yer olmuş. Ela Quality enfes bi otel. Detaylı yazını bekliyorum balayın için. Sevgiler 💕💕

Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ☺️ Amiiiin ☺️💕 İnşallah güzel anlatabilirim 🤓 Sevgiler 🤗💕

Sil
  3. Allah mutluluğunuzu daim etsin İnşallah. Bir ömür mutlu olursunuz umarım. Sevgiyle kal :)

Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim tatlı ve uykusuz pandacım 😊 Sen de sevgiyle kal 💛😊

4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah 😊💛

5. Sabah sabah kaç tane yazınızı okudum ne güzel yazmışsınız mutluluklar 😊

YanıtlaSil

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) Yorumlarınızla ne düşündüğünüzü paylaşırsanız çok mutlu olurum :)